Rubikkon 1 Rubikkon 1
36
BLOG

Sekretne wyznanie Anonima

Rubikkon 1 Rubikkon 1 Polityka Obserwuj notkę 0

Uprzejmie donoszę, że cięgiem donoszę,

bo takie sekretne mam hobby,

a każdy z donosów, nieskromnie nadmienię,

wyraźnie poprawia me lobby.

 

Donoszę pasjami, donoszę – jak leci,

bo lubię jak na coś się przydam.

Donoszę na starych, urzędy i dzieci

i chory(m) jak kogoś nie wydam.

 

Nie obca mi słynna ułańska fantazja,

co bywa jak ogier ponosi,

a wtedy donoszę, że panna Bożenka,

to pewne na mur - nie donosi.

 

A sąsiad – emeryt, co w lichym paletku

twarożek nabywa co dnia z mina strutą,

wieczorem szampanem popija krewetki,

półleżąc na sofie nabitej walutą.

 

Mam oczy i uszy szeroko otwarte,

gdzie trzeba przytaknę lub kadzę,

a nocą smaruję kolejny donosik,

bo kocham ja każdą swą władzę.

 

Za jednym zamachem przysłużę się onej

i własne, prywatne wyrównam rachunki,

w nadziei z plebanią i izbą skarbową,

Wejść w bardziej intymne, zażyłe stosunki.

 

Gorliwość największą jest moja zaletą,

to ona na wierzchu mnie trzyma.

Wszak każda ekipa ma swoje kroniki

i swego też ma Anonima.

 

                                        Iga

 

Rubikkon 1
O mnie Rubikkon 1

Polska Źródło polskiego antysemityzmu Adam Maksymowicz Zagraniczne prognozy i podsumowania Aleksander Siemaszko Urojone Boże Narodzenie Jadwiga Buchholtz Seks, czyli o tym, co interesuje każdego Tomasz Zdunek Górnicza potęga Andrzej Marecki Płaćmy za studia Robert Durlej A PiS jak zwykle szkodzi Robert Durlej Czy dziennikarz ma godność? Witold Filipowicz Sekretne wyznanie Anonima Iga Sytuacja patowa…i tylko tyle? Joanna Pyziak Drugi Sikorski Adam Maksymowicz Czy Polska może stać się drugą Irlandią? Robert Durlej Europa Europejski Dzień przeciwko Karze Śmierci Robert Durlej Wyrzuty sumienia Adam Maksymowicz Wojna w Europie Andrzej Marecki Świat Na dachu Świata Joanna Pyziak Iran: pętla się zaciska Jeff Lukens Eksportujac inflację do OPEC Thomas E. Brewton Zagraj o darmowy ryż Bartosz Wieczorek Betlejem bez telewizji Bartosz Wieczorek Birma – raj utracony Aleksandra Dąbrowska Idea

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka